انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

فضایل زیارت حضرت رضا(علیه‎السلام) از قول خود امام

حرم امام رضا علیه السلام

باید توجه داشت که فضایل زیارت امام هشتم(علیه‎السلام) به عناوین پانزده‎گانه مذکور محدود نمى‎شود و زیارت آن حضرت فضایل بسیارى دیگر نیز دارد که در این مختصر نمى‎گنجد.

امام رضا(علیه‎السلام) فرمود:

هر کس به زیارت من رهسپار شود و عارف به حق من باشد، دعایش مستجاب و گناهانش بخشوده مى‎شود.

هر کس مرا در این بقعه زیارت کند مثل کسى است که رسول خدا(صلى الله علیه و آله) را زیارت کرده باشد. در روز قیامت من و آباء گرامى‎ام شفیع او خواهیم بود.

و هذه البقعة روضة من ریاض الجنة و مختلف الملائکة لایزال فوج ینزل من السماء و فوج یصعد الى ان ینفخ فى الصور.(1)

بارگاه من باغى از باغ‎هاى بهشت و محل رفت و آمد فرشتگان است که مرتبا فوج فوج تا روز قیامت از آسمان نزول مى‎کنند و فوجى دیگر به آسمان صعود مى‎نمایند.

برگرفته از بحارالانوار، ج 102، ص 44 .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد