انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

دلم برات تنگ شده

سلام...

شرمنده ام،

چقدر ازت خجالت میکشم،

اصلا خیلی شرمندتونم،

راستش خیلی وقت بود میخواستم براتون نامه بنویسم،باهاتون درد دل کنم

اما دیگه روم نمیشه،دیگه مگه آدم چقدر باید رو داشته باشه،

انگار دیگه آدم گذشته نیستم،انگار همه منو به یه چشم دیگه میبینن،

ولی من اونی که اونا فکر می کنن نیستم،

چند شب پیش یکی از بچه ها حرفی بهم زد،که بدجوری تو دلم مونده، حرف از آخرت بود،

بهم گفت خوشبحالت، تو که امام زمانو داری، خیالت راحته، با حسرت این حرفو بهم زد،

 اونوقت بود که حس کردم، که چقدر ازت دور شدم انگار که اصلا ندارمت،

 اما واقعیت اینه که تو هستی، ولی این مائیم که نیستیم،

 آخ...دلم خیلی گرفته، نمیدونم واقعا یه روز میشه که بهم لبخند بزنی؟ بهم بگی ازتو راضی هستم؟

 آقاجانم دنیا دلمو تیره و تار کرده، وقتی با خدا حرف میزنم حرف از توبه میزنم اما چه فایده...

آقا روم نمیشه که باهاتون حرف بزنم، خیلی وقته که سعی میکنم براتون یه سرباز باشم، براتون مایه افتخار باشم، براتون...

اما آقاجون شرمنده ام،

 اینها نبودم که هیچ، دل شما رو هم شکستم، برای شما هیچ کار نکردم، 

به خداوندی خدا قسم دلم برات تنگ شده، و به همون اندازه که دلم برات تنگ شده از خودم واعمال خودم شاکیم،

 آقاجانم اینجا فقط با تو حرف میزنم، دلم برات تنگ شده، دلم میخواد از خودم دور بشم،نمی دونم چی می خوام، تو رو بحق فاطمه زهرا دستمو بگیر

خیلی وقته که دیگه بوی شما رو حس نمیکنم خیلی وقته که سرد و بی روح شدم به خدا ناخواسته دلتو می شکنم اصلا دست خودم نیست خودت که میدونی چقدر زود پشیمون میشم

 آقاجانم ازت خواهش میکنم... التماس می کنم ...التماس میکنم ...کمکم کن،

خواسته دنیایی ندارم، هیچی دلمو نمی سوزونه جز دوری از تو،

 کمکم کن که خادمت باشم که نوکرت باشم به غیر از تو هیچ کس تو این دنیا نداشته باشم، زندگیم برای تو باشه

 تو رو به ساقی کربلا قسمت میدم کمکم کن که زندگیم برای تو باشه که برای تو نفس بکشم تو رو به عمه زینب قسمت میدم کمکم کن

که دیگه شرمندت نباشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد