انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

اس ام اس امام زمان (عج)

این جمعه ها که ختم به مختار میشود / بدجور دل ، طالب دیدار می شود

ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم / شیعه عزیز است و جز او خوار می شود


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * گر پرده زرخ باز نماید مهدی(عج) / از خلق جهان دل برباید مهدی(عج) ای شیعه چنان منتظر مولــی باش / گویی که همین جمعه بیاید مهدی(عج)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من برای آمدنت  ای تک سوار گل دل را پر پر
قران به سر  گرفته فریاد کنان  باز نوحه سر می کنم
اشک چشمم اگر کم است برایت دلم را آب میکنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تا نقش تو هست نقش آیینه ما / بوی خوش گل نشسته در سینه ما
در دیده بهار جاودان می شکفد / با یاد تو ای امید دیرینه ما

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک روز نسیم خوش خبر می آید / بس مژده به هر کوی و گذر می آید
عطر گل عشق در فضا می پیچد / می آیی و انتظار سر می آید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماندیم به داغ انتظارت، مددی / ما و غم ودرد بی شمارت، مددی
دلخسته از این غمی که در ریشه ماست / در آرزوی فجر بهارت، مددی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای پیک راستان خبر یار ما بگو / احوال گل به بلبل دستان سرا بگو
ما محرمان خلوت انسیم غم مخور / با یار آشنا سخن آشنا بگو
اللهم عجل لولیک الفرج

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیریست که ما منتظر روی تو هستیم / ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم
دیریست که دلداده ما خانه نشین است / جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است
یا مهدی ادرکنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما، بی تو، تا دنیاست، دنیایی نداریم / چون سنگ خاموشیم و غوغایی نداریم
ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم! / جز سایه دستان تو، جایی نداریم
یا صاحب الزمان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من عزادار تو ام جد غریب / گل گلزار تو ام جد غریب
مهدی ام نور خدا روی زمین / محو انوار تو ام جد غریب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نگاه کن به قلب من که سرخ از غرور توست / نگاه کن به چشم من، به راه تا عبور توست
نگاه کن به جان من، در انتظار جمعه ای ست / که وعده داده اند و گفته اند ظهور توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیمه نشین فاطمه دلم برات پر میزنه / اسم قشنگت آقا جون هر تپش قلب منه
دلم برای دیدنش می گیره از من بهونه / ندبه می خونم دوباره با اشکای دونه دونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد