انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

انتظارفرج

باسلام ازاینکه به وبلاگ خودسرزدین متشکرم ازشما خواهشمندم که نظرات خودتون رومنعکس کنید

در ۲۴ ساعته گذشته چقدر به امام زمان(عج) فکر کرده ایم؟

در ۲۴ ساعته گذشته چقدر به امام زمان(عج) فکر کرده ایم؟
________________________________________

سرتاسر زندگی تلاش میکنیم که به خوشبختی برسیم، دریغ از اینکه خوشبختی( از نظر من) رضای حضرت دوست و اولیای اوست.قصدم توی این تاپیک دانستن نقش امام زمان(عج) در زندگی جوانان این مرز و بوم غرورآفرین است. به راستی آیا به ایشان که توصیه شده اولیای خدا هستند چقدر توجه داریم؟ آیا به اندازه یه وسیله خیلی مهم(سند خونه، موبایل، هدیه دوستت و …) که گم میشه به دنبال امام زمان (عج) هستیم؟امام حسین(ع) علی اکبر داشت، علی اکبر امام زمان (عج) کجاست؟ چقدر برای امام زمان(عج) گریه کرده ایم؟اصلا آیا گریه هایمان را برای امام زمان(عج) بیمه کرده ایم؟ آیا براستی تو خونه ی دل ما ایشان غریب نیست؟آیا دوست نداریم که خداوند دوستار ما باشد؟(پیامبر(ص):”هرکس دوست دارد خدا را در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند، ولایت و محبت امام عصر (عج) را بپذیرد”)؟آیا آماده برای به حضور رسیدن به محضر امام هستیم؟(پیامبر(ص): خوشا به حال کسی که به حضور “قائم” برسد، در حالی که پیش از قیام او نیز پیرو او باشد)آیا به دستور پیامبر اسلام(ص)،رسول خدای مهربان، عمل کرده ایم:”هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است”
همچنین همون خدایی که سر منشاء تمام مهربانیهاست؛ از ما میخواد منتظر فرج خلیفه اش باشیم؛همانطور که امام علی(ع) میفرمایند:”منتظر فرج الهی باشید و از لطف الهی مایوس نشوید و بدانید که محبوبترین کارها نزد خدا، انتظار فرج است.”
پس بذارید سوالهامو یه جور دیگه بپرسم:
آیا برای ظهور آماده شده ایم؟
چقدر برای ظهور از خودمون مایه گذاشته ایم؟
چقدر به فکر ایشون هستیم؟
“کجاست آن ذخیره شده برای تجدید واجبات و راه و روش پیامبر،کجاست آن برگزیده برای بازگرداندن ملت و دین،…،کجاست آن زنده کننده نشانه های دین و اهلش، …،کجاست آن دروکننده شاخه های گمراهی و شکاف، کجاست آن محو کننده آثار انحراف و هوسها، …،کجاست آن ریشه کن کننده اهل لجبازی و گمراهی و بدبینی،کجاست آن درب خداوندی که از آن وارد شوند،کجاست آن چهره خداوندی که بسوی او متوجه شوند اولیا،…،کجاست آن صاحب روز پیروزی و گستراننده بیرق هدایت، …،ایکاش میدانستم کجا قرار گرفته مرکز اصلیت،…، آیا به سوی تو ای فرزند احمد راهی است تا ملاقات دست دهد،آیا متصل می شود روزگار ما بتو به مدتی تا بهره مند شویم،کی وارد می شویم به چشمه های سیراب کننده ات تا سیراب شویمکی استفاده بریم از آب گوارایت زیرا طولانی شد تشنگی!!! (بخشی از دعای ندبه)”
” خدایا ان جمال بارشید و چهره ستوده را به من بنمایان
و با نگاهی از من به او، دیده ام را نورانی کن
و در گشایش امرش تعجیل فرما و درآمدنش را آسان گردان
و راهش را وسعت بخش و مرا به راهش درآور.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد